Home / Accions / 2a. Festa FEM PARAL·LEL

2a. Festa FEM PARAL·LEL

Més de 150.000 persones van disfrutar de la segona edició de la ‘Fem Festa, Fem Paral·lel’.

Segons dades de la Guàrdia Urbana, més de 150.000 persones van assistir a la ‘Fem Festa, Fem Paral·lel’ el passat dissabte 18 de juny entre les 11 del mati i les 02 de la matinada.

La regidora de Sants-Montjuïc, Imma Moraleda, va ser l’encarregada d’obrir la jornada, on hi van assistir nombroses autoritats: l’alcalde en funcions, Jordi Hereu, el futur alcalde Xavier Trias i la regidora de Ciutat Vella, Assumpta Escarp, entre moltes altres.

La segona edició de la ‘Fem Festa, Fem Paral·lel va transcòrrer amb un gran éxit de participació. El més destacat del matí van ser les llargues cues per entrar als teatres Condal, Victòria, Artèria Paral·lel, Sala Apolo i El Molino, que feien jornada de portes obertes amb programacions especials.  Durant el dia es van organitzar nombroses activitats infantils i tot tipus de concerts en els tres escenaris exteriors situats a l’avinguda. Tambè van assistir nombroses personalitats del teatre com Joan Pera, Amparo Moreno, Lloll Beltran, Juan Echanove o Josep Maria Pou a la carpa d’Adetca per parlar de la situació del teatre al Paral·lel. Per la nit un gran públic jove va disfrutar de concerts de música electrònica fins les 02 de la matinada.

La ‘Fem Festa, Fem Paral·lel’, organitzada per la Fundació El Molino i que vol reivindicar el potencial cultural i d’oci que té el Paral·lel, ja porta les seves dues primeres edicions amb un gran éxit de públic (al 2010 va aconseguir 100.000 persones) i es vol constituir com una gran festa anual del barri i de Barcelona.

Fes click aquí i descarrega’t el programa de la festa.