Home / Accions / 3a. Festa FEM PARAL·LEL

3a. Festa FEM PARAL·LEL

El Paral·lel s’omplirà d’activitats i actuacions de tot tipus, per a totes les edats i tots els gustos.

El dissabte 9 de juny la FEM i l’Ajuntament de Barcelona organitzen el que ja és un clàssic de la nostra ciutat. Una jornada festiva, per a totes les edats i tots els ciutadans, que té com a finalitat reivindicar el nostre estimat Paral·lel com a espai lúdic i cultural de la ciutat de Barcelona.

Des de les 11 del matí a les 2 de la matinada el Paral·lel romandrà tancat al trànsit des del carrer Margarit fins al carrer Arc del Teatre (les 3 xemeneies) i s’omplirà d’activitats i actuacions de tot tipus, per a totes les edats i tots els gustos: teatre, música, dansa, tallers infantils, jocs per a totes les edat i exhibicions de capoeria, hip-hop, bollywood etc.

Hi haurà 4 grans escenaris exteriors (a l’alçada del c/ Margarit, a la Plaça d’El Molino, davant del Teatre Arnau i a les 3 xemeneies) on de manera ininterrompuda s’aniran succeint les actuacions, realitzades de manera totalment gratuïta per part dels artistes i participants.

Com en les dues edicions precedents, la Mostra d’Entitats que organitza la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec hi serà present, així com la Mostra de Benestar i Salut, organitzada per l’Associació de Comerciants i Serveis de Poble-Sec.

planofem2012

També hi haurà dues carpes temàtiques, una hindú i una àrab, així com més de 25 tallers infantils (explica contes, reciclatge, maquillatge i perruqueria) i activitats esportives (atletisme, futbol de sobretaula, …).

Els teatres Artèria Paral·lel, Condal, la Sala Apolo, Victòria i El Molino obriran al matí les seves portes al públic (portes obertes) i s’hi realitzaran actuacions, per continuar amb la seva programació habitual a la tarda, oferint, per l’ocasió, un descompte especial del 50% en el preu de la seva entrada (excepte el Teatre Victòria).

La primera edició va comptar, segons dades de la guàrdia urbana, amb 90.000 assistents, i la segona amb 150.000. Esperem un any més omplir el Paral·lel de ciutadans, i que aquests redescobreixin una avinguda on poder gaudir del lleure, la cultura i la xerinola.

La III era. FEM FESTA FEM PARAL·LEL serà possible gràcies a la col·laboració de: Moritz, Focus, Adetca, la Coordinadora d’Entitats Poble-Sec, l’Associació de Comerciants i Serveis Poble-Sec, Cazcarra, Conductors Solidaris de Catalunya, Conservatori del Liceu, Fundació Tot Raval, Danone, Campionat del Món Júnior d’Atletisme de la IAAF Barcelona 2012 i Agència de Residus de Catalunya.