Home / Accions / 4a. Festa FEM PARAL·LEL

4a. Festa FEM PARAL·LEL

"Fem festa, fem Paral·lel" es transforma enguany en "Paral·lel i Raval, fem festa junts".

femparalel2013

L’objectiu continua sent reivindicar aquest eix de la ciutat com a espai lúdic i cultural. La festa tindrà lloc dissabte 1 de juny i oferirà un ampli ventall d’activitats i espectacles, així com una fira d’entitats.

De les 11.00 del matí a la 1.00 de la matinada de dissabte 1 de juny, l’avinguda Paral·lel i el barri del Raval de Barcelona bulliran d’activitat. Escenaris al carrer amb música, teatre, dansa i cultura popular; portes oberts a teatres i d’altres equipaments; tallers infantils; activitats esportives; la mostra d’entitats del Poble-sec; i una mostra de benestar i salut. Tot això i més, concentrat en un dia és el que promet el programa de la jornada Paral·lel i Raval, fem festa junts.

Els teatres Barts, Condal, Victòria i El Molino celebraran una jornada de portes obertes, així com el Museu Marítim de Barcelona, els Jardins Baluard, l’espai Arts Santa Mònica i l’Escola de teatre Berty Tovías.

En el marc d’aquesta festa, la iniciativa LiterArt tornarà a sortir al carrer i pintarà 10 persianes de comerços del Raval Sud. Aquest cop les persianes estaran inspirades en obres de la literatura marítima. A les 13.00 hores, tothom qui hi estigui interessat podrà participar en un itinerari per les persianes. Cal inscripció prèvia, o bé al correu mediacio[arrova]totraval.org o trucant al telèfon 93 442 68 68.