Home / Avís legal

Política de protecció de dades

La Fundació El Molino respecta la legislació de protecció de dades personals (Llei Orgànica 15/1999). Les dades recaptades en aquest formulari seran incorporades a un fitxer segur i automatitzat, amb titularitat de la Fundació El Molino, respectant la privacitat dels usuaris i el secret i seguretat de les dades personals, adoptant per a això les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a evitar el mal ús, alteració, accés no autoritzat, robatori o pèrdua de les dades personals facilitats. El fitxer està inscrit en l’Agència de Protecció de Dades.

La finalitat d’aquest fitxer és realitzar accions informatives de les activitats i actualitat de la Fundació El Molino, dels seus actes i projectes, i de productes i serveis d’entitats col·laboradores de la Fundació. En qualsevol moment vostè. podrà exercir el seu dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició sobre les seves dades personals, dirigint un escrit a la Fundació El Molino, C/ Vila i Vilà, 99, 08004 de Barcelona, indicant nom i cognoms, usuari i email amb el qual es va donar d’alta i adjuntant fotocòpia del DNI. Amb l’enviament d’aquest formulari vostè dóna el seu consentiment, exprés i inequívoc, per al tractament automatitzat de les dades facilitades i el seu ús en les condicions exposades.