Home / Accions / Creació del nou FEM COR

Creació del nou FEM COR

Amb aquesta iniciativa, la Fundació El Molino, vol donar un pas més amb la proximitat d'un edifici històric obert a un públic familiar.

El passat dia 13 d’octubre, es va presentar en roda de premsa la proposta de la Fundació El Molino per tal de crear un cor infantil sota el nom FEM COR.

FEM COR vol iniciar un cor per nens/es de 6 a 11 anys amb l’objectiu de formar una agrupació coral amb vocació popular, és a dir, amb l’interés de fer arribar la música de cor al gran públic amb un bon nivell tècnic i interpretatiu, amb un repertori bàsicament de música contemporània, de compositors consolidats o emergents i també de música dramàtica (teatre musical, banda sonora, cantata…).

FEM COR, que agermana el cafè-concert El Molino i la Fundació FEM amb l’escola d’arts escèniques Espaiart, estarà situat al centre del Paral·lel, en el mateix cafè-concert EL Molino, i estarà dirigit per Sònia Gatell amb la supervisió musical del director i compositor Xavier Torras.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació El Molino, vol donar un pas més amb la proximitat d’un edifici històric obert a tota la ciutat, a un públic familiar i a un entorn de caràcter pedagògic musical.

Les proves d’accés al cor es faran el dissabte dia 25 de febrer a partir de les 11 hores del matí al cafè-concert El Molino (C/Vila i Vilà,99 – Barcelona) i els candidats hauran de cantar una peça de lliure elecció amb una  durada mínima de 30 segons.

Els aspirants hauran de fer una preinscripció abans del dijous 23 de febrer via mail (femcor@fundacioelmolino.org) o telèfon (93 747 45 60), on hauran de facilitar les seves dades personals (Nom i cognom, edat i telèfon de contacte).

Les classes començaran el 2012 i es faran els dimarts de 17:30 a 18:30 hores, i a través d’aquesta disciplina musical es vol dotar els alumnes de valors que els formin en el respecte als drets i llibertats fonamentals, en l’exercici de la tolerància així com els principis democràtics de la convivència i oferir una coral oberta a tots els alumnes sense distincions de cap mena i al servei de la comunitat.

FEM COR assumirà les diferències individuals i es compromet a promoure la integració dels alumnes, creant un entorn on es respectin les diferències i es suprimeixin les fonts de discriminació.