Home / Partners

Logo-vertical_CREC_alta
El CREC, Centre de Recursos per a Emprenedors i Ciutadans, és un espai on conviuen formació i coworking.

A nivell de formació ofereixen una oferta temàtica que comprèn àrees com a creativitat, cultura, gestió empresarial, benestar físic, recursos personals o temps d’oci. L’objectiu dels cursos que ofereixen és fomentar les aptituds dels ciutadans, aportant-los recursos i donant-los eines que els ajudin a fer-se un espai al món laboral i a créixer personalment.

Respecte al servei de coworking l’objectiu és consolidar una comunitat d’emprenedors dinàmica, en la qual es donin sinergies no tan sols entre els propis emprenedors sinó també dins de l’activitat que es desenvolupa al CREC, i d’igual manera amb la seva empresa matriu Lleuresport. Propiciar aquestes sinergies bidireccionals és un punt crucial al coworking que ofereixen al CREC.

D’altra banda compten amb més de 1000 metres quadrats d’espai que posen al servei de tot aquell que pugui estar interessat a realitzar alguna activitat que encaixi dins dels seus objectius.

logo-conservatori-liceu

El Conservatori Superior de Música del Liceu, ubicat ben a prop del Paral·lel, es dedica a la formació musical del més alt nivell des de la seva fundació l’any 1837.

El seu objectiu és l’excel·lència en la interpretació, la creació i la pedagogia de la Música amb un programa d’estudis eminentment pràctic que prepara els alumnes per a desenvolupar la seva professió en un món musical cada vegada més exigent i obert.

logo_fexit_cat
Per aconseguir la missió de formar a joves en risc d’exclusió perquè aconsegueixin un treball, a la Fundació Èxit van sumar esforços persones que provenen del món social i del món empresarial. La seva metodologia es basa en un treball especialitzat en xarxa amb altres entitats socials i educatives. Complementen la formació que donen aquestes entitats dissenyant projectes que permeten als joves entrar en contacte directe amb les empreses, tant durant la fase d’orientació, com de la formació especialitzada, com finalment en la cerca activa de treball i inserció.